När du beställer en av våra produkter ska du vara säker på att den fungerar som den ska. I det första skedet erbjuder vi installation och utbildning kring våra produkter. Om det skulle  Det gäller oavsett om ni köpt eller valt att hyra några av våra produkter. Servicen gäller för alla som använder vår utrustning och kan bestå av två delar. Dels den fysisk delen. Om något mot förmodan skulle gå sönder hämtar vi produkten från dig och reparerar den kostnadsfritt. Den andra delen är om mjukvaran krånglar. Då kan vi åka ut till er och kalibrera om utrustningen på plats.

Installation

När ni beställer en produkt av oss kommer vi och installerar den så den fungerar i era system. Våra produkter ska kunna synkas med era befintliga system oavsett vilka dessa är. Det kan krävas kompletterande program för att åstadkomma detta men resultatet blir att var utrustning ska fungera med eran befintliga utrustning och program. Givetvis är denna installation gratis och görs i samband med leverans av våra varor.

Utbildning

Som en del av vår service erbjuder vi gratis utbildning till alla som köper eller hyr vår utrustning. Det medföljer givetvis även skriftlig information hur produkten fungerar och personer som jobbat med liknande redskap kommer kunna använda produkten utan någon utbildning. Men för att kunna utnyttja alla de potentiella användningsområden kan det vara en bra ide att ha en genomgång över apparaternas alla funktioner. Då vi är stolta att erbjuda några av de bästa produkterna som finns inom GPS, drönare för mätning och Lasermätningsapparater vill vi ha möjligheten att presentera de och alla funktioner ert företag kan använda sig av.

Reparation

Vi är stolta att erbjuda produkter med högsta kvalité men i en tuff miljö kan den bästa utrustningen ibland krångla. Om du har beställt en produkt av oss som slutat fungera skickar vi en tekniker till er med en gång som försöker laga den på plats. Om denne bedömer att det inte går att laga på plats tar han med sig utrustningen och lämnar kvar en likadan apparat som ni kan använda samma dag. Er verksamhet ska inte påverkas för att någon av våra produkter krånglar. Varje dag kostar pengar något vi är högst medvetna om. Så fort produkten är lagad kan ni välja om ni vill ha kvar den nya produkten kostnadsfritt eller byta ut den mot den gamla.

Programmering

I och med att vi har att göra med komplicerade instrument som klarar av otroliga saker tack vare sin kapacitet och komplexitet händer det ibland att mjukvaran på en av våra produkter kan krångla. Vi kan dels försöka hjälpa er på disatans men om det inte går skickar vi tekniker för att försöka lösa problemet. Ni erbjuds en ersättande och fungerande apparat tills den felaktiga apparaten är kalibrerad ordentligt och är funktionsduglig igen.